Święta wPokoiku

Przedstawiamy nasz harmonogram świętowania w stylu wPokoiku, czyli z najlepszymi produktami dla dzieci.

09.1025 dni do premiery
Rozpoczynamy
Pojawiają się pierwsze prezentacje firm współorganizujących w formie postów w dyskusji.
A my rozpoczynamy płatną promocję wydarzenia na FB

12.1022 dni do premiery
Konkurs
Wspólnie z jednym ze współorganizatorów organizujemy konkurs,
którego ogłoszenie wyników będzie miało miejsce dniu premiry katalogu.

– 13.10 – 21 dni do premiery
Rozpoczynamy promocję na grupach parentingowych

– 14.10 – 20 dni do premiery
Instagram zaczyna opowiadać o tym co się dzieje na wydarzeniu oraz kontynuujemy prezentację firm współorganizujących wydarzenie.

– 15.10 – konkurs
Organizujemy konkurs z jedną z współorganizujących firm. Kontynuujemy promocję na grupach parentingowych.

– 16.10 – 18 dni do premiery
Relacje na Instagramie opowiadają o wydarzeniu, a my przedstawiamy kolejnych współorganizatorów wydarzenia.

– 20.10 – konkurs
Zamieszczamy kolejny konkurs w porozumieniu z naszym współorganizatorem.

– 21.10 – 13 dni do premiery
Przedstawiamy kolejnych współorganizatorów wydarzenia. Kontynuujemy działania promocyjne na grupach parentingowych.

– 23.10 – konkurs
Pojawiają się kolejne 3 mini-konkursy, w ramach współpracy z jednym z naszych wspólorganizatorów.

– 24.10 – 10 dni do premiery
Przedstawiamy kolejnych współorganizatorów oraz ich produkty na wydarzeniu.

– 26.10 – konkurs Halloweenowy
Organizujemy konkurs Halloweenowy na wydarzeniu.

– 27.10 – 7 dni do premiery
Przedstawiamy kolejnych współorganizatorów na naszym wydarzeniu oraz działamy aktywnie na grupach parentingowych i Instagramie.

– 29.10 – konkurs
Pojawia się kolejny konkurs z naszym współorganizatorem.

– 30.10 – 4 dni do premiery
Przedstawiamy ostatnich współorganizatorów wydarzenia.

– 01.11 – konkurs
Organizujemy konkurs wraz z jednym z naszych współorganizatorów.

– 02.11 – konkurs
Organizujemy konkurs wraz z jednym z naszych współorganizatorów.

– 03.11 – premiera katalogu elektronicznego
To wydarzenie rozpoczynamy płatną kampanią promującą katalog w formie strony na WWW oraz wersji elektronicznej.

– 04.11 – wyniki konkursów
Ogłaszamy wyniki pierwszych konkursów na grupie wPokoiku – rozmawiamy o produktach dla dzieci.

– 05.11 – zabawy świąteczne
Rozpoczynamy świąteczne zabawy na wydarzeniu. Aktywnie działamy na grupach parentingowych.

– 06.11 – zestawienie prezentów Mikołajkowych
Na wydarzeniu przedstawiamy artykuł na stronie wPokoiku.pl, który zawiera zestawienie pomysłów prezentowych na Mikołajki.

– 07.11 – konkurs
Organizujemy konkurs z nagrodą od jednego z naszych współorganizatorów na wydarzeniu.

– 08.11 – świąteczne inspiracje
Pokazujemy ciekawe filmiki i inspiracje na Święta na wydarzeniu.

– 10.11 – konkurs
Wraz z jednym z współorganizatorów rozpoczynamy konkurs na wydarzeniu.

– 13.11 – konkurs
Wraz z jednym z współorganizatorów rozpoczynamy konkurs na wydarzeniu.

– 15.11 – świąteczne pomysły
Przygotowujemy artykuł ze świątecznymi filmikami inspiracyjnymi, który publikujemy na wydarzeniu.

– 17.11 – wyniki konkursów
Ogłaszamy wyniki konkursów na grupie wPokoiku – rozmawiamy o produktach dla dzieci.


– 07.10 – 02.11 –
Pokazujemy firmy, które będą z nami obecne w katalogu, w ten sposób zachęcamy już do zainteresowania się odbiorców. Codziennie aktywizujemy uczestników wydarzenia by wchodzili na strony klientów lub czytali artykuły na naszej stronie. Dodatkowo wydarzenie publikujemy też na grupach parentingowych.

  • 07, 14, 21, 28.10
    Promujemy posty publikowane na wPokoiku zachęcając odbiorców do zapisów i aktywnego udziału w oczekiwaniu na katalog.
  • 09, 13, 16, 20, 23, 27, 30
    w tych październikowych dniach aktywizujemy uczestników wydarzenia poprzez konkursy powiązane z wydarzeniem. Nagłaśniamy w ten sposób dyskusje i zwiększamy zasięg odbiorców. Wyniki konkursów będą dopiero w listopadzie by utrzymać przedpremierowe zainteresowanie.
  • 13.10-02.11
    zapraszamy do współpracy Influencerów, którzy będą mogli wypowiedzieć się o katalogu i produktach, które się w nich znajdują, a jednocześnie polecić je swoim odbiorcom.

01.12
rozpoczynamy otwieranie kalendarza adwentowego pełnego produktów dla dzieci, w ten sposób zwiększamy zainteresowanie rodziców przystępną formą związaną z “oczekiwaniem na kolejne dni”.

01.12
rozpoczynamy otwieranie kalendarza adwentowego pełnego produktów dla dzieci, w ten sposób zwiększamy zainteresowanie rodziców przystępną formą związaną z “oczekiwaniem na kolejne dni”.